Dieta w ciąży

Bycie w ciąży nakazuje prowadzenie zdrowego stylu życia. Nader ważkie jest, by pojąć, jak powinnaś żywić się w ciąży.

Właściwe odżywianie to jeden z warunków prawidłowego przebiegu ciąży a co za tym idzie zdrowia dziecka. Kiedy jesteś w ciąży, odchudzanie jest rzeczą złą – będziesz musiała otrzymywać około 300 nadwyżkowych kalorii dziennie, aby zagwarantować sobie i dziecku należyte odżywianie, zwłaszcza. Jednak ilość kalorii może być różne od kobiety. W przypadku filigranowych kobiet oraz kobiet noszących bliźnięta może być nieodzowne spożycie ponad 300 nadwyżkowych kalorii. Musisz skontaktować się z lekarzem, aby ustalić, co jest dla Ciebie i dziecka najlepsze.

Oczywiście samo spożycie kalorii nie jest jedynym celem – musisz upewnić się, że to, co jesz, jest zdrowe. Wartościowe posiłki zawierają konieczne witaminy i minerały, które są konieczne dla wzrostu i rozwoju dziecka.

Prawidłowa żywność dostarczy Twojemu organizmowi nader potrzebnych składników odżywczych.

Powinnaś przede wszystkim skonsultować dietę ciążową ze swoim lekarzem.